Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 17 лютого 2013 р.

Задание страничка №02-2013 "Параллельные миры" от АртУголка

Доброго часу доби всім , хто завітав до мене:) сЬогодні я покажу сторіночку зроблену за завданням від  АртУголка по скетчу ось такому чудовому:
Для сторіночки застосувала папір 5th & Frolic від Dear Lizzy , я просто в захваті від цього паперу. Але я , як завжди вже, це стало поганою звичкою, зіпсувала всю його красу нічним фото, а папір дійсно класний позитивний. Ну власне кажучи підійшла черга показати, що в мене з того вийшло. Фотки зроблені під час прогулянки після першого снігу, дитя моє кайфувало, як могло. ну дуже вже любить повалятись в сніжкові:), а це ще й перший:) Прошу до перегляду:) :






Папір геть зовсім не зимовий, та ще й не в традиційних зимових кольорах, отож я щоб підкреслити все таки зимню тематику нанесла прозорі сніжинки гарячим ембосінгом прозорою пудрою. Ну ніби й усе. Дякую , що завітали:) Приємного всім настрою:)

2 коментарі:

  1. Веселые фотографии!!! Спасибо, что вдохновились заданием от АртУголка! Удачи в розыгрыше!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо огромное, было очень интересно работать с таким необычным скетчем:)

      Видалити