Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 6 липня 2014 р.

Конверти для грошового подарунка

Доброго сонячного вихідного дня! Сьогодні хочу показати два конвертика для грошового подарунка. Конверти звичайні, зроблені за відомою для багатьох схемою із половинки аркуша 30 на 30, розрізаного навпіл по діагоналі))  В середині зробила ще вкладку тег для написання привітання та шкода. - забула зфотографувати)))
                                                 
                                    В цих ведмежат я просто закохалася, якщо ви помітили, то в меневже є декілька робіт зроблених із цими ведмежатами та з цього набору паперу. Мені здається. що дуже вдалий набір для створення вітальних листівок, при чому , практично на любий смак, можна підібрати і ведмежат хлопчиків, і ведмежат дівчаток, а також ведмежат на весільну тематику. чудовий набір від Fizzy Moon колекція  Celebrations. Дуже чудовий набір!)
Дякую, що завітали!))

Немає коментарів:

Дописати коментар