Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

понеділок, 10 березня 2014 р.

Скрап - кухня. Третій етап - обкладинка та зборка.

Доброго дня ще раз)) Продовжую показувати свій кулінарчик)) На цьому етапі потрібно було зробити обкладинку та поєднати все разом : обкладинка + блок.  Щось я тут трішечки чи то не дочитала, чи то вже поспішала, але самого процесу, тобто окремо блок, обкладинка не зфотографувала. Фото вже вийшли в мене, власне,  готового блокноту, ну практично готового)) немає тут чого розповідати, хоча ні, все ж таки є)),отже свої блоки, які я робила, їх було не так вже й багато)),  я робила ось за цим МК, але, як виявилось - розділювачі в такий блок досить проблематично вставити, саме такий варіант розділювачів, які робила я, то ж, мені довелось розбирати, практично вже готовий блок , розбират повністю, і вже потім робити блок за МК, який і навела для прикладу Нюта на даному етапі.)) Чому не зробила зразу такий який було запропоновано для прикладу? -  Тому , що раніше не зшивала блок таким способом, та подумала, що особливої різниці немає в техніці виконання, а як виявилось різниця таки є)) Особливо по техніці немає що розповідати, все наведено в МК, просто потрібно було йому слідувати)) Тож, прошу до перегляду)):
                                                     Обкладинка
                                                               Титульна сторінка
                                                             Перший розділювач
                                                                   Другий
                                                                   Третій
                                                                  Четвертий
                                                                  П'ятий
                                                              Шостий
                                           Кишенька на титульній задній сторінці

                                               Дякую за перегляд! ))

Немає коментарів:

Дописати коментар