Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

суботу, 16 листопада 2013 р.

Мої вишивалочки.

Доброї ночі , мої любі) Хотіла вже показати, коли буде все готово, що захопило мене останнім часом). Та не витримала  і вирішила перед тим як здати до багетної показати мої пошивушки) Зараз, я думаю, всім відомо, хто в темі)), що бісер захопив багатьох, тобто вишивка  бісером)) От я і не стала виключенням)) Нічого особливого просто набивний малюнок і вишивка бісером по ньому, але так захопливо та азартно, що не можу передати, як зернята лузати)))) Показую:
три самі манюні, то брала для Полінки, бо їй, надивившись закортіло теж, та той хотюнчик закінчився після першого уколу голочкою, десь на 6 бісеринці, та всеж було весело, я привітала її з посвятою у вишивальниці, та після 5 хвилин плачу і втішань вся охота до вишивки у дитини пропала)))

 Від цих горобчиків я просто в захваті, полюбила їх ніжно, ніжно))
 Ці красотулі мали бути по схемі голубенькими, т мені захотілось бути оригінальною і я зробила їх бузковими)), здається, що в мене вийшло, колір, здається як рідний))
На цьому все. Щиро вдячна, що завітали, чудового вам настрою на вихідні))
   А з понеділка вже приступаю до СП разом із Зроби САм(А). Приєднуйтесь, я гадаю, що буде цікаво))

Немає коментарів:

Дописати коментар