Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

пʼятницю, 1 листопада 2013 р.

Альбом грудня 2013 разом із Зроби Сам(а)

Добро го часу доби, вітаю всіх з наступаючими вихідними та бажаю провести їх вам плідно в плані відпочинку))  у Зроби Сам(а) розпочинається чаклування над Альбомом грудня, що правда СП не буде, проте, буде  я такрозумію ,  додавання по бажанню свого процесу, тобто, певних його етапів)) Я приєднуюсь, оскільки для мене це щось нове, чого я ще не робила та дуже цікаве, тож буду пробувати свої сили, прошу приєднуйтесь до нас всі бажаючі)) - разом цікавіше!!))
 Дякую, що завітали!) Приємних вам вихідних та приєднуйтесь до творчого процесу!)

Немає коментарів:

Дописати коментар